komik kemer cezaları

19 Şubat 2010 Cuma by öztürk · 0 yorum
Filed under: , , ,

Ah su emniyet kemeri.en komik trafik kurallarında ki kemer takma olayının bu kadar komiklerini okumamışsınızdır.

Trafik cezası yememek için emniyet kemeri takmama bahaneleri
- Aslında takıyordum ama az önce sigara almak için durduğumuzda çözmüştüm. Sonrası dalgınlık işte...
- Bende kalp var memur bey, kemer takınca sıkıştırıyor. Doktor raporum da vardıydı ama dur bakiim nerde?
- Makaram bozulmuş gelmiyor. Yoksa niye takmayayım...
- Bu araba taksi memur bey. Bana emniyet kemeri zorunlu değil... (Ama ruhsatsız taksi çalıştırma cezası da var...)
- Pantolon kemerini göstererek pişkin bir edayla: 'Kemer takılı ya memur bey...'
- Az önce koptu ben de çıkarıp attım. (Arabada hiç kemer olmaması gerekiyor.)
- Çocuk düğmesine basıp açmış. Vallahi farkında değilim.
- Ben iyi şöförüm.
- Evim iki sokak ötede. Geldik diye çıkardıydım. İsterseniz takıyım.
- Emniyet müdürü dayımı ziyarete gidiyordum da heyecandan unutmuşum.
- Eşimi hastaneye yetiştirecem. Ne? Arabada yanlız mıyım? Siz bekleyin ben bi koşu karımı alıp getireyim.
- Sen benim kim olduğumu biliyor musun?

Comments

0 yorum to "komik kemer cezaları"

Speak Your Mind