duvar yazıları

11 Şubat 2010 Perşembe by öztürk · 0 yorum
Filed under: , , ,

DUVAR YAZILARII...

Abi beni niye anlamıyon. Sende idrak yolları enfeksiyonu mu var?
Acele işe; ben de işeyeceğim.

"Acele kan aranıyor grubu önemli değil" imza: wampir!

Arabanın önünde oturan çocuklar kazaya, Arkasındaki kazalar da çocuğa neden olur

Artık yalan söyleyeni dokuz köye muhtar yapıyorlar.

Aşkımı lekeleme güzelim biliyorsun çamaşır suyuna zam geldi...

Ayda 200 milyon kazanmak ister misiniz?... O zaman aya gidin.

Az veren candan çok veren nerede?

Bir soğan soyuluyor yaşarıyordu gözler, hazine soyuluyor aldırmıyor öküzler...

Bakanlar Kurulu'nun aldığı kararla hamilelik 6 aya indirilmiştir!

Beş bin kere söyledim abartma diye!...

Başına gelenlerin daha korkuncu da olabilirdi, mesela benim başıma gelebilirdi!

Bu yazıyı fark ettiğinizde, fark etmenizle fark etmemenizin bir şey fark etmediğini fark edeceksiniiz!!

Bir aslan miyavvv... Dedi! Ormandan atıldı!

Bizim ülkemizde kadın erkek eşitliği halinde Penaltılara gidilir...

Ben ettim sen etme ! Bırak tuvalet temiz kalsın

Bir gün gelecek keraat cetveli bilgisayarı geçecek!

Bu araba yıkanmadan önce limuzindi (murat 124)

Benim için hayatta 8 önemli şey vardır. Pamuk prenses ve 7 cüceler.

Beş fincan kahve içtim. Falımda uykusuzluk çıktı.

Bende şeytan tüyü yok. Epilasyonla aldırdım.

Bir soru sorabilir miyim bayan, ne kadar güzelsiniz?

Bekarlık canıma tak etti. Bende KIZ kulesini kaçırdım.

Çok endişelendim. Bügün zam yapılmadı. Acaba hükümetin başına birşeymi geldi?

Dokuz parmağında dokuz marifet var. Bir parmağıyla hep burnunu karıştırıyor.

Derdini söylemeyen iyi yapar; birde onun derdiyle uğraşamayız!

Deli sormuş deliye -aşk nedir? Diye.
Deli gülmüş deliye -Ben niye deli oldum! Diye.

Elbette bir kadın kocasını milyarder yapabilir, eğer daha önce kocası trilyonerse!

Enflasyonla mücadele et, zenginleri ye!

Ey yükselen yeni nesil! İnin len aşağı!

Hakkı'mı arıyorum! İmza: Hakkı'nın karısı!

Hakan yarınki maçta forma giymeyecek, çıplak oynayacak.

Hey Moruk, dun aksam otobüs durağında ne bekliyordun? - Tren...

Hain papatya!  Bir yaprağın daha olsaydı, seviyor olacaktı!

Herkes saçıyla oynarken, o favorisiyle oynuyordu. O bir radiKEL.

Hiç bir psikiyatrist insanı bir tuvalet kadar rahatlatamaz.

Her türlü iyi niyet itina ile suiistimal edilir

Hasta olunca hemen doktora gidin. Çünkü doktorların yaşaması lazım. Doktor size reçete verince hemen eczaneye gidip ilaçları alın. Çünkü eczacıların da yaşaması lazım. Eve gelince sakin o ilaçları içmeyin çünkü sizin de yaşamanız lazım!"

İlahi Fehmi abi sen insanı öldürürsün vallahi...Aaahhhhh!

İstediğinizi söyleyin "emniyettesiniz" dediler, söyledik, EMNİYET'teyiz...

Kaptan pilotunuz konuşuyor: Çıkarın beni bu kaptaaaaaaannnn!!!!!!!!!

Korkunun ecele faydası yoktur, sadece iç çamaşırları kirletir...

- Kaç yaşındasın? - Bende bilmiyorum her sene değişiyor!

Lütfen sessîz îşeyîn !! Zavallı Îstanbullular Sular Geldi Sanıyor.

Mütevazı olun.Ben mükemmelliğimi buna borçluyum.

Mate-matik yeni bir deterjan mı?

Nefes kesen bir roman yazdım, tüm okurlarım öldü.

Nazar etme ne olur, gasp et senin de olur!

Osuruk o kadar keskindir ki; pantolonu bile delmeden geçer.

Otelimizde hamam böceği bulunmaz! Fareler onları yemiştir!

Sana bir kıllık yapayım, kıllarını koyarsın

Senin zayıflaman için daha 40 fırın ekmek yemen lazım.

Sevgili Aşçı Kardeşim, biraz önce Bütün Marifetleriniz Delikten Îçeri Kaçtı (Lokanta Tuvaleti)

Size bir tavsiye; kimsenin tavsiyesine kulak asmayın!

Comments

0 yorum to "duvar yazıları"

Speak Your Mind