komik gaflar

19 Şubat 2010 Cuma by öztürk · 0 yorum
Filed under: , , ,

Komik tv gafları…bu kadar komik gafları ilk defa romantik zamanlar farkıyla okuyacaksınız.

Acun firarda programında, Acun'un yurtdışında bir barda önüne gelen kıza sarkıntılık yapıp yılışan bir tipi gösterip, "görüyorsunuz sayın seyirciler magandalık sadece Türklere özgü değil, Avrupa'da da magandalar var" demesi, ardından o kişinin gelip,
"abi nasılsın? Ben de türküm" demesi.

Zavallı bir kral tv viceyi hanim Taliban, kadin, baskı gibi şeyler duymuş etkilenmiş ve mesaj vermeye çalışmıştır:

-Taliban Bey buradan size sesleniyorum. Lütfen bayanların başını zorla kapamayın ve onlara zulüm etmeyin. Hepimiz insanız ve kardeşiz.

Reha Muhtar: kaza nasıl oldu anlatır mısınız?
Mağdur (kaza sonrası yatakta yatmaktadır ) : kamyon karşı yoldan bizim taraf geçti ve kafadan çarptı.
RM: Peki o sırada ne düşündünüz?
Mağdur: Valla pek bir şey düşünemedik Reha Bey.
RM: Anlıyorum ama o sırada düşündüğünüz ilk şey neydi?
Mağdur: Bir şey düşünemedik, zaten çok kısa sürede oldu.
RM: yani efendim, o orta şeridi aşıp üstünüze gelirken, aklınıza ne geldi?
Mağdur: Hatırlamıyorum.
RM: Peki efendim.

1999 senesinde Erkan Oyalın İzmit ten sunduğu tv8 deprem özel yayınında ekranın ortasına "sizi gidi zilliler" diye yazı verilir ve akabinde sorumlu Ankara ya çağrılıp işine son verilir.

Arena'da Uğur Dündar'ın fırın sahibine "bakın beyefendi tavanı yok buranın, pislik götürüyor burayı, bu böcekler nereden geliyor peki temizse?" diye sorduğunda "bu böcek nerden geliyor biliyor musunuz uğur bey siz eğitimli insanlarsınız bu böcek ülkemize ilk kez Afrika dan muzun içinde geldi" diye cevap verdiği an.

Reha muhtar telefondaki adama fırça atıyor.
-Bütün bunları nasıl yaptın ha? cevap ver??
-Bakın efendim şöyle izah edeyim...
-Sus konuşma, hala utanmadan izah ediyorsun..cevap versene??!
-?!!!!!!!

Bir Cevizkabuğu programı, konuk Zekeriya Beyaz
ZB: Şimdi, sayın cevizkabuğu... ( BEN KOPTUM BUNA )
HC: Cevizoğlu efendim.

Shockhaberde gördüğüm ve gülmekten kıvrandığım;
Mustafa Denizli'nin atv de bizim stadyumu sunduğu dönemdeki hakemliği yeni bırakan Erman Toroğlu nu anons ederken "tartışmasız Türkiye nin en büyük düdüğü" demesi Erman Toroğlu nun afallaması.

Jülide Ateş telefondaki yarışmacıya sorar
Jülide ateş: bir ülkeyi temsil eden kumaşa ne isim verilir?
Yarışmacı: amerikan kumaşı Jülide ateş canlı yayında gülmekten yarılır. Yarışmacı milyarlara veda eder.

2002 dünya kupaları esnasında maç anlatan spikerin yanında maç yorumu yapan ömer üründül abimizin, yüzünü beyaza boyamış bir taraftar görüntüsünün fonunda "bakın sayın seyirciler taraftarımızın yüzü bembeyaz olmuş" demesi üzerine ekranları başındaki seyircilerin darmadağın olması bu unutulmaz tv bombalarından bir tanesidir zira yüzü bembeyaz olan taraftar yüzünü Türk bayrağı'nın renklerine boyamış (beyaz kısmı biraz yoğun şekilde) bir arkadaşımızdır...ve ömer abimiz hariç herkes bunun farkındadır

Bir kadın programında menopoz konusunda halka soru sorulur ve kurban olarak bıyıklı kıl yumağı bir amca seçilir.

-iyi günler beyefendi menopoz nedir biliyor musunuz?
-biliyorum.
-açıklar mısınız?
-eee... Bilmiyorum.


Saadettin Teksoy un "bismillahirrahmanirrahim sayın seyirciler" demesi ve saadettin teksoy hakkındaki hemen hemen herşey. arşivi yapılası bir kişidir.
(nardamayas yine koptu )

Bir ilin yerel kanalında elinde sazla telefondan gelen istek parçalarını çalan birinin programına bağlanan kişinin sunucunun hangi parçayı seslendirmemi istiyosunuz sorusu üzerine ben aldığınız tüpün parasını istiyorum demesidir sonra diyalog devam eder karınız tüp sipariş etmişti patron da parayı almak için ısrar ediyo gibi diyaloglar yaşanır bu olay sonunda sunucu kıpkırmızı bir şekilde reklam sokulmasını ister..

Jean Claude Van Damme'ın bbg evine girmesi. Akabinde oradaki bir yarışmacıyla diyalogu:
jean claude van damme:do you speak english?

Sokakta kurban kesen insanlarla röportaj yapan ntv muhabirinin bir vatandaşımızla yaşadığı diyalog:
-Burada sağlık açısından elverişsiz koşullarda beklettiğiniz bu etleri yemeyi düşünüyor musunuz?
-Yok bacım, eşe dosta dağıtacağız.
( nardamayas kopmaya devam ediyor.. )

Kral tv vj lerinden biri: Sırada bomba gibi bir parça var, sizin için geliyor hehehe İzleyici: bomba kı.ında patlasın.
Kral tv vj lerinden biri: honk
O günden sonra bir daha canlı yayına bağlantı almadılar...

İsrail başbakanına fatih altayli'ya kendi programında "aptalca, saçma sorular soruyorsunuz. Ben bu programın ciddi olduğuna dair çok sağlam referanslar aldım hiç böyle birşey beklemiyordum" dediği, akabinde fatih altayli'nin dakikada 400 kelimelik saldırısına maruz kaldığı an da bunlardan biridir.

Banu Alkan A Takımı programına katılır. Konu taksiciler. Herkes sorununu anlatıyo ya, Banu ablamızda söz alır, taksicilere verir veriştirir.
"çağrıyorum gelmiyorlar, bekletiyorlar, müşterilere hiç saygıları yok "der.
Beş dakika sonra canlı yayına bir taksici bağlanır.
"İyi akşamlar Savaş bey. Ben bir taksiciyim. Banu hanımın evinin yakınındaki durakta çalışıyorum. evet Banu hanım çağırdığında gitmiyoruz çünkü ne zaman gitsek üzerimde bozuk yok, Türk lirası yok döviz var bahaneleriyle paramızı vermiyor. gitmiyoruz gitmicezde." Bunun üzerine Banu Hanım dumur olmuş ve program süresince bir daha ağzını açamamıştır..

Derya Tuna İbrahim Tatlıses tartışması esnasında. Mekân show ana haber.
Ortada reha muhtar, sağda derya tuna solda ibrahim tatlıses. Tartışma sürerken söz sırası Derya Tuna'ya gelir:
-Reha bey, bu konu hakkında daha fazla konuşmak istemiyorum... Yeteri kadar konuştuk. Sonuçta gönül bu... aka da konar... yani.. Konuşmak istemiyorum...
-Reha: yani ***a mı kondunuz efenim..?!
Sonuçta İbrahim Tatlıses delirir canlı yayında. Ne ilktir bu ne de son olmuştur.

Mehmet Ali Erbil'in sunduğu son yarışma şöyle: Mehmet Ali Erbil insanlara para teklif ediyor kabul edersen alıp gidiyorsun...
-Bak açıyorum hala vazgeçebilirsin, 2 milyar al git
-Yok biz açalım m.ali bey
(az bişe açar adam kazanamayacak gibidir)
-Gel sana 500 milyon veriyim al git..
-Onu gel ben veriyim de sen git..

Saadettin Teksoy'un kuzey kutbundaki fok balıklarının soylarının tükenme tehdidi altında olduğundan bahsetmesinin hemen akabinde fok balığı avcılarıyla ava çıkıp aynı hayvancıkları avlaması.
ulen her şeyi geçtim, program kendi içinde tutarsız, önce soyları tükeniyor deyip sonra avlıyorsunuz, yok mu kafası üç gram çalışan bir tane elemanınız, aloooooo?!?

İsmet Badem bir basketbol maçında seyircilerin arasına çıkar ve bir kızla röportaja baslar.

Badem: sizin gibi güzel bayanları salonlarda görmekten çok mutlu oluyorum. Basketbola bu ilgi nereden?
Kız: ben efes kızlarından biriyim zaten.
Badem: aaa öyle mi çıplak değilsin ya tanıyamadım.

bu diyalogdan sonra anlatım masasında olan Murat Murathanoğlu kopmuştur ve ekranları başında izleyen milyonların söylemek istediklerine tercüman olmuştur.

Murathanoğlu: Ya İsmet bi de sana bu iş için para veriyorlar değil mi?

Comments

0 yorum to "komik gaflar"

Speak Your Mind