hocaya sorulan komik sorular

19 Şubat 2010 Cuma by öztürk · 0 yorum
Filed under: , , ,

hocaya sorulan komik sorular.hiç bu kadar komik ve saçma sorular duymamışsınızdır gülmekten kırılacağınız komik sorular burada.

Nermin Nadiren:
Sayın hocam, ben 21 yaşında, hayatı boyunca namusuyla yaşamış, eline bir gün bile olsun erkek eli değimemiş kız oğlan kızım. Ama geçenlerde başıma gelen bir olay yüzünden depresyona girdim. Şimdi hocam ben pazarda haftalık alışverişimi yaparken birden ne olsun bir erkek eli benim elime değimesin mi? Az kalsın hocam kalpten gidiyordum, elimdeki erkek kalıntıları geçmesi için neler yaptım neler. Elime kezzap döktüm, zemzem ile yıkadım hatta bu mikroptan elimi bile kesmeyi düşündüm. İnanamıyordum hocam benim elime bir erkek eli değmişti. Hocam şimdi benim bu durumda ne yapmam gerekir, ben dinden çıkmış mıyımdır, artık ben dinsiz miyim, lütfen bana yardım edin.

Yaşar Nuri Öztürk:
Yarabbim sen bana sabır ihsan eyle yarabbi. Nedir benim bu cehalleten uğraştığım ben bu mesleğe başlarkende bu odunlar vardı gine var. Yok böyle olmucak bu keresteleri tek tek doğramak lazım yoksa biz bu cehaletten daha çok zor kurtuluruz. Şimdi beni hödük evladım korkulacak birşey yok sadece milli olmuşsun. Ne var bunda korkacak adamın biri eline dokunmuş. Sen bir gün İstanbul şehir içi otobüslerine bin bakalım fordçular dokunmadık yerini bırakıyor mu? Bak evladım sana son kez söylüyorum eline erkek elime değmesiyle ne dinden çıkarsın nede abdestin bozulur. Hödük yavrucum gitmişsin birde eline kezzap dökmüşsün sen git o kezzapı örümcek beynine dök ve bir daha da beni rahatsız etme!!

Ceyhun Sefertası:
Merhabalar hocam, bizim evimiz biraz şehir dışında bulunduğu için o bölgenin hayvanlarından mendebur domuzlarla istemesekte bi komşuluğumuz var. Hatta bazı zamanlar bu mendebur domuzlar geceleri açık pencerelerden odalarımıza giriyor, buzdolabından yiyecekler aşırıyor, gazetelerimizi okuyor. Utanmaz domuzlar tüm hayatımızın içine etti. Bir gün gine uyuyoruz ben yanımda karım yatıyor diye ona sarılıyor meğersem karım yanımdan ayrılmış yanımdaki sinsi yaratık bir domuz. Yani hocam illallah ettik şu mahlukatlardan inanmassınız bu sapık domuzlar o kadar yüzsüz ki bazen karımla şey ederken bile bizi izliyor. Evime bir af tüfeği aldım fırsat buldukça öldürüyorum fakat mübarekler öyle bir türüyorki her delikten onlar çıkıyor. Şimdi hocam benim size sorun bu mendebur yaratıklarla biz aynı havayı tenneffüs ediyoruz, aynı ortamda ibadet ediyoruz peki bu günah değil midir hocam?

Yaşar Nuri Öztürk:
Evladım ne alıp veremediğin var gariban yaratıklarla. Onlarda kendi hallerinde eğleniyor. Aslında sevimli hayvanlardır, hiç unutmam eskiden evde bir domuz beslerdim ama ne sadık hayvandı, sabah erkenden kalkar kahvaltımı hazırlar, etrafı toparlar, terliklerimi getirir ve ensonda beni uyandırırdı. Hem o kadar nefret ediyorsan ne işin var allahın dağında. Onlar sana birşey diyormu gelip bizim düzenimizi bozdun, hayatımızın içine ettin diye. Dağdan gelip bağdakini kovmak olmaz. Esas domuzlar günaha girmiştir senin gibi bir öküz ile birlikte aynı havayı soluduğu için yobaz herif seni. Senin gibileri taksimin ortasında diğer yobazlara ibret olsun diye sallandırmak gerekir.

Ferhan Fondik:
Kıymetki hocam, ben ayıptır sölyemisi çok kötü içki içerim, içmeye başlandınmı masadan leşim kalkar ama ben kalkmam anlayacağınız o derecede alkoliğim. Hocam içki içmenin günah olduğunu biliyoruz ama ben kendimce hem içki içip hemde nasıl günah işlemeyeceğimizi buldum sanırsam. Şimdi hocam eğer içkinin %60 ını zemzem suyundan %40 ını alkolden koysak zemzem suyun daha fazla olduğu için günaha girmeyiz herhalde. Size sorum bu çalışmam doğrumudur yani hem içki içip hemde günaha girmesek olabilir mi? İslam alemini bu konuda aydınlatın hocam.

Yaşar Nuri Öztürk:
Saygıdeğer alkolik arkadaşım tabi olur neden olmasın dediğin yöntemle gebereseye kadar içki içebilirsin hemde günaha girmessin. Hatta bir kadına tecavüz etmeden önceden bir bardak zemzem sevaba bile girersin. Hadi leyn dangalak okurum varmı öyle işin kolayı hem iç hemde günaha girme. Arkadaşlardan hemen senin ip numarını öğrenip adresini bulacağız, ardından sana haddini bildirmeye geliyorum evladım. Görürüsün sen beni böyle salak sorularınla rahtsız etmek ne oluyormuş.

Comments

0 yorum to "hocaya sorulan komik sorular"

Speak Your Mind