seni seviyorum akrostiş şiiri

Seni Seviyorum Akrostiş Şiirleri. Sevgiyi anlatmak için seni seviyorum deriz her fırsatta. Sözkonusu sevgili olunca diller tutulur anlatılamaz o duygu. Şiirlerde duyguları anlatmanın en güzel yolu ise Akrostiş Şiirlerle anlatılır.
.
S ırma saçlarındaki toka olmak isterim
E bede kadar yanında kalmak emelim
N efesini boynumda hissetmek niyetim
İ nan seni bir ömür severim sevgilim
.
S ararsa da ömrümdeki bir kaç ufak yapraklar
E saretinde kalacak yüreğim, üzerinde prangalar
V armak için sana giden, tüm engelli yollar
İ nat ederek aşar da sana ulaşamazsam
Y aşamın anlamı kalır mı sorarım sana?
O kadar çok seviyorum ki seni anlatamam
R esmin olmadan yanımda asla uyuyamam
U mutsuz yaşanır da aşksız yaşanmazmış
M eleğim, seni görmeden bir dakika bile duramam

ToQiH4

Comments

0 yorum to "seni seviyorum akrostiş şiiri"

Speak Your Mind